Get paid to share your links!

Sunday, December 8, 2013

Internet එකේ Advertisements කරදරයෙන් මිදෙමු

Internet එකේ Advertisements කරදරයෙන් මිදෙමු.

මට නම් internet use කරනකොට තිබ්බ ලොකුම වදය තමා හැම තිස්සෙම මතුවෙන Advertisements ,ඉතින් මම නම් මෙකට විසදුමක් හොයගත්තා.අද එක මම කට්ටියටම කියල  දෙන්නම්.
  • Chrome වලටනම් මෙහෙමයි

Chrome use කරන කට්ටිය මේ google chrome extension Adblock for chrome එක install කරගන්න.මේ software එක හුගක් Advertisements  auto block කරනව.
Auto block කරන්නෙ නැති sites අපිට manual block කරන්න පුලුවන්.(Internet surf කරනකොට Advertisement එක pop up උනාම Ctrl + Shift + K press  කරන්න.)ඊට පස්සෙ පහත පරිදි block කරගන්න.


iooooooooo

2010-08-09_011641

yuuiuiu

අපිටblock කරපු එකක් unblock කරගන්නත් පුලුවන්.(unblock කරන්න Ctrl + Shift + L press කරන්න)

ghhhhhhhhhhh

  • Firefox වලටනම් මෙහෙමයි
Firefox user කෙනෙක් නම් AdBlock Plus Firefox add-on එක install කරගන්න.
මේ software එක හරිම ලේසි එකක්,කරන්න තියෙන එකම දේ තමා adblocking filter එක select කරන එක.(පහත පරිදි)

bbbbbbbbbbbbbb

adblocking filter එක select කරන එක වැඩිය දන්නෙ නැත්නම් ඒක මුකුත් නොකර Add subscription click කරන්න.
AdBlock Plus එකට miss වෙන ads තියෙනවනම් ad එක උඩ right click කරල “AdBlock Plus: Block image” select කරල custom filter එකක් create කරගන්න.(පහත පරිදි)

2010-08-08_180544

 අනික් web browsers  මෙ දවස්  වල වැඩිය භාවිතාවක් නැති නිසා මම එව ගැන කතා කරන්නෙ නෑ.
මම අද කතා කරපු ක්‍රම වලට අමතරව තවත් ක්‍රම ඇති.එවා ගැන පස්සෙ කතා කරමු.ජයවේවා! ප්‍රශ්ණ තියෙනව නම් Comment එකක් දාන්න.

No comments:

Post a Comment